Gå til innhold

ang p-piller! Hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid brukt trionettta, og har vært kjemp fornøgd med de.

Men nå måtte jeg jo få tak i noen andre, har brukt cerazette når jeg amma, men begynte med små blødninger stort sett hver dag, så byttet til loette. Men har jo mens i 6-8 dager 2 ganger pr mnd. Blir så frustrert, noen som har noen andre ppiller å anbefalle??!!

Leste jo den artikkelen i vg eller dagbladet om de ppillene som utgjorde en risiko ifht blodpropp, å det var vel jasmin og microgyn, var det ikke det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Yasmin og er kjempe fornøyd. Snakket med legen om negativiteten rundt de, å har valgt å fortsette ;))

-Diane skal vist også være bra.

 

Har selv brukt trionetta (synd de kom bort) og cerazette brukte jeg i fjor...aldri mer, små blødde heletiden..

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...