amazone76 Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Har alltid brukt trionettta, og har vært kjemp fornøgd med de. Men nå måtte jeg jo få tak i noen andre, har brukt cerazette når jeg amma, men begynte med små blødninger stort sett hver dag, så byttet til loette. Men har jo mens i 6-8 dager 2 ganger pr mnd. Blir så frustrert, noen som har noen andre ppiller å anbefalle??!! Leste jo den artikkelen i vg eller dagbladet om de ppillene som utgjorde en risiko ifht blodpropp, å det var vel jasmin og microgyn, var det ikke det
amazone76 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2007 dytter..... dytter..............
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg bruker Yasmin og er kjempe fornøyd. Snakket med legen om negativiteten rundt de, å har valgt å fortsette ) -Diane skal vist også være bra. Har selv brukt trionetta (synd de kom bort) og cerazette brukte jeg i fjor...aldri mer, små blødde heletiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå