Gå til innhold

strekkmerker!:(((.. noen som vet? laser..

Anbefalte innlegg

Skrevet

den siste uka før fødselen eksploderte jeg å har strekkemrker overalt.. vet at de blekner ,men grue meg til neste sommer!!! noen som vet hvordan man kan fjerne de og om det går ann?! mamma sa hun ville bet visst de plaget meg vedlig! ikke alle ,men de på magen og rumpa... laser?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det eneste som hjelper er kirurgi...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Laser kan hjelpe litt, har jeg hørt...kommer litt an på åssen de er. Her er link til en klinikk som driver med det:

http://laserklinikken.no/cosmet.html#strekkmerter

Selv har jeg helt jævlig med strekkmerker på magen så vet åssen det er å være plaga!:-/

Skrevet

står at det er 400 kr per behandling på den linken ovenfor.

Skrevet

Ikke for å virke overfladisk eller noe ,men jeg har alltid vært passelig fornøyd med kroppen min selv om jeg ikke har hatt noe særlig selvtillit uten klær ,men nå er det grusomt.. visst litt av magen vises får jeg panikk ,til og med når det kommer til sambo.. skulle ønske det ikke var slik.. noen er dype andre ,virker som de er utpå huden lixm.. ikke alle plager meg like mye ,men de på magen og rumpa USJ! kan ikke noe for det.. vet at jeg har født et barn ,men skal vell føle meg vell i bikini til sommeren?! er jo et individ å... Visst laser bare blekner de er ikke det et alternativ, for det gjør de etterhvert.. kirurgi høres veeedlig drastisk ut!!

ingen som har gjor dette å vet om det funker?!

Skrevet

Føler med deg=( neste sommer, kommer alle venninnene mine med flate å pene mager, å her kommer jeg med min som ser ut som den har vært i en orkan...

Skrevet

jeg fikk også ekstremt med strekkmerker... til og med nedover bena.. jeg snakket med legen min om det og han sa at vi kan fjerne de på magen med operasjon.. og resten med laser og kremer... siden jeg har så veldig mye så kan jeg få det dekket... men jeg fikk mye mer pga elveblest som forverret seg noe veldig etter fødsel....

det er ihvertfall mulig å fjerne de.. og man kan søke om å få det dekket =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...