Dollywood Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 jeg kjenner at jeg er glad jeg har dib. fått masse svar på ting her, samt at jeg føler jeg har en ekstra venn som på en måte alltid er med meg....:-) (har bærbar som jeg bruker mye og har med rundt omkring) håper jeg ikke er unormal!:-p
Monajenten Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hehe, ja;) Hadde dævva uten:-o Men ja, jeg er nok "glad" i DiB jeg også. Hvis jeg er alene, har jeg alltid noen å snakke med likevel. Er veldig glad for disse sidene.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 ja jeg er glad for at det fins.. når jeg kjeder meg og er alene,..så er jeg liksom aldri det hehe.. har møtt mange koslige damer her inne..)
*Rutletutt* Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Da er jeg unormal også i såfall, he he;o) Syns det er veldig greit at Dib finnes....på den annen side hadde jeg nok fått gjort mye mer om det ikke fantes...hmmmm....neida, koser meg med dib, jeg - og syns det er kjempemange koselige her inne:o)
M@mm@ til mine barn Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg er helt enig med de HI.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Veldig kos tidsfordriv når jeg kjeder meg. Er igjen ute i perm så nå er det ikke noe jobb og når tulla sover er det kos klikke litt på dataen se hvordan det går med andre kos mammaer.Men er mest på babyverden litt mer personlig der=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå