Gå til innhold

hei hei!! kommer inn til dere jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en liten stund på "mannen ikke klar" forumet med de trivelige jentene der inne, men føler nå at jeg trolig passer bedre her inne.

Min samboer er noen år eldre enn meg, men ikke mer klar av den grunn. Det er nok det å ta det store skrittet og faktisk sette et barn til verden, og med alt det ansvaret det bringer som skremmer.

Vi ser for oss å "bli prøvere" april 09. Virker som en evighet til, men det går fort bare en er innstilt på at det skal gå fort! :)

Allikevel har jeg litt tro på at det kan skje før. Vi bruker ikke noe form for prevansjon, hender "sokken" kommer på, men det er ikke ofte! Når vi har sex hender det han kommer inni meg (beklager detaljer, litt vanskelig å forklare uten ;) ) selv om han vet (som i går) at det er 12 dager siden TR var her sist. nærmer seg EL med stormskritt... 2 dager igjen.. Så alt kan skje. Det er veld bare det å tenke og prate om det som er skummelt. Det enkleste er "om det bare skjer" uten for mye planlegging..

Gleder meg til å bli kjent med dere her inne!

Store klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen til oss! Her er det mange hyggelige og babysyke jenter! Det som er så bra med å planlegge en baby og å vente er at bebisen blir så inderlig ønsket! Tror ikke man kan få bedre forutsetninger enn det! Også får man planlagt en hel del på forhånd så ikke alt kommer så brått på og man er KLAR som et EGG (bokstavlig talt) til alt som kommer... Det syns jeg er bra med å vente...

Skrevet

hei hei! velkommen til oss:)alltid morro med flere jher inne for da blir det kanskje litt mer fart her inne:)hehe

og til dolce vita: du har et godt poeng der altså!jo mer man venter desto mer ønsker du det barnet!og som du sier, man får planlagt en hel del og føler at ting blir mer tilrettelagt:)

jeg er helt enig med deg!

Skrevet

Velkommen til oss!!

Det kan jo skje noe når som helst da... Her hopper vi av i svingen, men det var jo slik andremann kom....

Håper noe skjer før, men har bestemt oss for å prøve fra april-08

Skrevet

selv om vi ikke planlegger til punkt og prikke, så vil (om jeg skulle bli gravid nå) barnet være vel så ønsket. jeg har merket på meg selv at nå som jeg er litt mer avslappet i forhold til en eventuell graviditet er at jeg blir ikke like skuffet når tanta kommer. Forstå meg rett, det er enklere å fordøye det nå og tenke jaja, kanskje det går neste måned. Et nydelig lite nurk er min samboer og mitt største ønske her i verden, og vi gleder oss enormt til å holde den lille i armene våre en dag.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...