Endelig_mamma<3 Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg har hatt to MA`r og vil som mange bli gravid. så jeg lurte rett og slett på om det er folk som har vært borti noe av det samme, som ettrpå har prøvd noe alternativt, som f.eks naturmedisin, soneterapi, håranalyse, homøopat, akupunktur etc. om det har funket? Jeg har begynt på noe, men det er alltid spennende å høre om andre. håper på svar:) ønsker også alle gravide lykke til med svangerskapet:)
Sommerbarn <3 <3 <3 Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde SA i uke 23. Fødte en døfødt liten jente 11.april i år. Kroppen var lenge i ubalanse pga. infeksjon. Fikk råd fra sorggruppen om å oppsøke kinesolog. Det har virket på meg. Etter 2 konsultasjoner ble jeg gravid igjen. Var på UL i dag og fikk bekreftet hjerteslag. Akkurat 6 uker gammelt. Pga. svak livmorhals ved forrige svangerskap, skal jeg få satt på cerclage (tråd rundt livmorhalsen) i uke 11. Blir nok sykemeldt 100% og må regne med å være MYE i ro. Håper du lykkes :=)
Endelig_mamma<3 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 jeg har selv sendt håret mitt til amerika for håranalyse og tatt en soneterapi, men hva er en kinesolog? det du har opplevd var verre enn det jeg har vært borti og jeg håper virkelig på dine vegne at dette går bra.. så sørg for at de tar dobbel knute på tråden:) masse lykke til.
Sommerbarn <3 <3 <3 Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Det skal jeg.... Kinesologi bygger på den antagelse at enhver fysisk og psykisk tilstand kan avspeiles i muskelsystemet. Blokkeringer av kroppens energibaner vil resultere i sykdom eller mindre plager og avspeile seg i musklene. Ved akupunktur brukes det nåler for å løse opp disse blokkeringene, mens kinesologien bruker bla massasje av akupunkturpunktene og stressfrigjørelse for å avbalansere kroppens energier. Du kan søke gjennom kvasir, så får du mye info. Da jeg oppsøkte min kinesolog satt jeg som mål at jeg ville gjeninnta positiv balanse, bli gravid og føde et velskapt barn. Første time hadde jeg veldig mye stresshormoner i kroppen + at kjønnshormonene ikke var aktive. Jeg har begynt å føle glede igjen og blitt gravid. Så det kan jo være verdt et forsøk. Koster kr. 700,-, men da er du der i ca. 2 timer. Et tips er jo selvfølgelig å lære seg kroppens syklus, når du har eggløsning osv. Her må man gå systematisk til verks. Kanskje du til og med kan "planlegge" om du vil ha gutt eller jente. Det har jeg gjort. he.he (det stemte forrige gang)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå