VerdensLykkeligste Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 hei. jeg er 14+1 uke på vei. har kjent nå i 3 uker bobler nederst i magen. det er ikke luft eller noe sånt. er noe jeg aldri har kjent før. kan også kjennes som små sommerfugler.. hva kan dette være? er det noen som har kjent noe lignende? har tenkt at jeg kjenner liv, men kanskje det er litt tidlig enda??
3 har blitt 4 Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Det er nok beibin ja;-)Var sånn til meg også,kjente liv fra ca uke 13...
Erisa* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Høres ut som små spark, ja:) Hvis du er førstegangsfødende er det litt tidlig, men jeg tror ikke det er umulig! Jeg er førstegangs og kjente spark første gang i uke 16. når man er andregans er det ganske vanlig å kjenne liv så tidlig, så jeg tror nok ikke det er umulig for deg heller:) er det ikke stilig?
VerdensLykkeligste Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 jo kjempe stilig! jeg er førstegangsfødende... føler at jeg og babyen allerede har en tilknytning. føler med aldri alene mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå