Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har jeg vært på ultralyd. :-) Alt var bra, men må tilbake neste uke for å telle hjertekamrene fordi ungen lå så bedagelig til at de ikke fikk sett det. De så at det slo da, men fikk ikke tellet. Ellers var alt normalt. Og så fikk jeg vite kjønnet. Hurra. :-) Det var spesielt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt!

Det er vel egentlig greit å måtte tilbake neste uke? Så får du se det lille gullet en gang til? Kanskje du kan se at h*n har vokst allerede!

Skrevet

oh så gøy, det er spennende! Hvilket kjønn venter du da?;)

Skrevet

Det blir høyst sannsynlig gutt. :-)) Har ei jente på 3 år fra før, så det er jo moro !! ;)

Skrevet

ojoj...gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer:) Gleder meg til jeg skal på UL.. men, det er enda noen uker til ja:)

Skrevet

Jeg var også på UL i dag - det var skikkelig morro!

Grua meg masse, men når det starta var det bare gøy:)

 

Lita jente på vei her da. alt så bra ut heldigvis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...