Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Så har jeg vært på ultralyd. :-) Alt var bra, men må tilbake neste uke for å telle hjertekamrene fordi ungen lå så bedagelig til at de ikke fikk sett det. De så at det slo da, men fikk ikke tellet. Ellers var alt normalt. Og så fikk jeg vite kjønnet. Hurra. :-) Det var spesielt.
Erisa* Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Så kjekt! Det er vel egentlig greit å måtte tilbake neste uke? Så får du se det lille gullet en gang til? Kanskje du kan se at h*n har vokst allerede!
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 oh så gøy, det er spennende! Hvilket kjønn venter du da?
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Det blir høyst sannsynlig gutt. :-)) Har ei jente på 3 år fra før, så det er jo moro !!
jente08&jente2010<3 Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 ojoj...gratulerer så mye:)
Vårgutten-08 <3 Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Gratulerer:) Gleder meg til jeg skal på UL.. men, det er enda noen uker til ja:)
anne* Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Jeg var også på UL i dag - det var skikkelig morro! Grua meg masse, men når det starta var det bare gøy:) Lita jente på vei her da. alt så bra ut heldigvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå