Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne like gjerne vært alenemor! Går å irriterer meg over alt samboern gjør (nesten). Han er oppe halve natten og tar seg gjerne noen øl hver kveld! Sover til 12-14 tiden om dagen. Jeg er oppe hver dag med gullet, gjør alt husarbeid ++! Sover 3-5 tier i døgnet, vil gjerne være litt våken på kvelden og få litt alenetid! Er nok dum ja!!! Men er vanskelig for dere som ikke ser situasjonen og skjønne :-(

Gullet er verdens beste, så er nå det sagt da. Men han krever en del, er både høyt og lavt, over alt :-p

Holder alt inne i meg selv og kjenner at bomben kommer til og eksplodere når som helst! Men vil det ikke, så er så normal jeg klarer i hans nærvær! Shitt, vil egentlig ikke mere, men samtidig så har vi jo alt sammen :-( :-(

Er så vanskelig dette, men tror nok vi to hadde fått det bedre om jeg ikke hadde gått og holdt alt inne. Er jo irritert til en hver tid nesten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du må snakke med han om det ... vist ikke går det som hos meg... jeg kaset han på dør og nå er han moren sin sitt problem. NYYYYYYYYYTER å være uten den late mennen

Skrevet

Han er rar sån, blir forbanna uten og vise det om jeg snakker til han! Men ser det jeg! Samme skjer om jeg spør om han kan stå opp med gullet, så det orker jeg ikke spørre om lengere! Skjønner godt du nyter det, hadde nok jeg også gjort! Men som sagt, har alt sammen, hus, bil +++ hmmmmmm, arg

Gjest MammaTil3
Skrevet

Dersom det ikke nytter å ta ting pent opp, får du gjøre det på den stygge måten. Krev svar, vær sint, går det ikke - så går det ikke.

Skrevet

Er vel kanskje på tide å fortelle han ett og annet om ansvar??.. han har et barn, og da sitter men ikke og "drikker" til langt på natt, og sover nesten hele dagen... sånn er det bare.. si det til han!

lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...