Gå til innhold

noen som har prøvd noe alternativ medisin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt to MA`r og vil som mange bli gravid. så jeg lurte rett og slett på om det er folk som har vært borti noe av det samme, som ettrpå har prøvd noe alternativt, som f.eks naturmedisin, soneterapi, håranalyse, homøopat, akupunktur etc. om det har funket? Jeg har begynt på noe, men det er alltid spennende å høre om andre.

håper på svar:) ønsker også alle gravide lykke til med svangerskapet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

jeg har ikke prøvd selv, men jeg driver med aromaterapi og healing selv og har mange kunder som er hos meg pga dette temaet. videre har jeg en veninne som brukte fotsoneterapi med godt resultat.

Lykke til.

Skrevet

oi.. da vet du hva det er snakk om. kan du fortelle litt om hvordan ting har utartett seg, hvor lang tid bruker man osv.

har hatt en time med soneterapi og har sendt håret mitt til håranalyse i amerika..

Skrevet

Jeg kjenner flere som har slitt lenge og blitt gravide etter soneterapi og osteopati. Kanskje det kunne vårt noe for deg?

Skader samme hva ikke å prøve :)¨

¨Lykke til!

Skrevet

det skader ikke å prøve nei og det er det jeg gjør nå:)

de du kjenner som har prøvd dette og blitt gravide, vet du hvor lenge og hvor ofte de har holdt på?

Skrevet

Vet du at det er så individuelt fra person til person. enkelte klarer seg med fjernhealing, andre går det ikke for i det hele tatt. men generelt sett har jeg svært god erfaring med dette.

Skrevet

Det kommer litt ann på behandleren men ofte har det ikke vært snakk om så altfor mange ganger (dette kan sikkert behandlerne selv svare bedre på, jeg er på litt tynn grunn. Under et halvt år iallefall)

Men er selvfølgelig forskjellig for alle, men som du sier skader det ikke å forsøke.. jeg har veldig tro på å rette opp i ballansen i kroppen. Alt forplanter seg jo. Har ei venninde som plutselig slet med magesmerter og masse annet ca 1/2 år etter sin MA/SA og hun ble helt bra etter en behandling hos osteopat (magen hadde ommøblert seg litt og var en del nerver i klem osv+ livmor som trengte rep)

Lykke til, håper du finner noe som føles rett for deg!

Skrevet

Hei hei! Jeg har hatt to MA og en SA mellom mine to første barn(er gravid igjen nå og er spent). Før jeg prøvde (for fjerde gang) å bli gravid med nr 2 gikk jeg til ei dame som var soneterapaut, homeopat og dreiv med akupunktur.Forklarte henne problemet og hun satte nåler på meg. Det funka for meg! Han satt gitt ( han er 2 år nå).

Ønsker deg lykke til:-)

Skrevet

Hei igjen! Husker ikke helt. Var der noen ganger i løpet av en mnd før jeg ble gravid. Så holdt vi opp til testen var positiv da kontaktet jeg henne igjen og fikk noen behandlinger til med soneterapi. Snakket med terapauten og vi la opplegget sammen. Hun sa fra da hun syntes jeg ikke skulle ta flere beh men vente til positiv test. Håper det var et forståelig svar. Det er 3 år siden nå. Men jeg hadde ikke veldig mange behandlinger. De som driver med dette vet nok hvor mye som trengs. Lykke til:-)

Skrevet

Hei.

Har ikke hatt noen MA, er gravid for første gang nå.

Men jeg slet med at jeg ikke hadde eggløsning hver måned... Jeg gikk til ca 6 akkupunktur behandlinger - og er nå gravid. :o)

Så det vil jeg anbefale på det sterkeste!!

Lykke til. :o)

Skrevet

Fjernhealing??? Hva med å heller bruke energien på å prøve metoder som ihvertfall viser littegrann statistiske signifikante resultater?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...