Galskapens overhode Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Blir jo smårar.. Er sliten og lei, men huset trenger såårt en shining.. Men jeg kmmer meg ikke bort herifra.. Blir sittende pal og lese o svare på innlegg.. Farlig dette. Skal på Ul p fredag og har skremt meg selv veldig med alt jeg har lest her inne. Har mareritt om vannhode, klumpfot, dvergvekst, siamesisk tvilling, manglende kroppsdeler og mye mye mer.. I morgen kan jeg ikke sitte her tror jeg.. Må finne på noe annet.. Er ikke sundt dette.
fru.ktbar Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 blir sittende på bim jeg også, nå er det på tide å få ett liv, en bim fri dag. Syntes også det har begynt å bli litt kjedelig å se på bim innlegg.
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 ja huff, har blitt helt avhengig! Går ikke en dag uten at jeg er her, skulle egentli gjort husarbeid meeeeen...
klumpen og gullet Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg har eksamen om fem dager.... Ikke åpnet en bok ennå idag! Fy skamme seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå