Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 er selv adoptert og lurte på om noen andre var i samme situasjon og hadde noen tanker nå som man selv skal bli mamma osv..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Min samboer er norsk adoptert. Han ønsket ikke å adoptere selv, så jeg er glad vi ikke kom i den situasjonen. Utover det tror jeg det har gått opp for han at han nå får sin egen "biologiske lille familie". Søket/spørsmålene etter de biologiske foreldrene blir enda mindre. Det kommer nok flere reaksjoner når han blir far i februar:)
Gossip Girl Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg er adoptert :-) Du kan gjerne sende meg en personlig melding hvis du har lyst. Jeg er 2.gangs fødende og venter nr. 2 i desember. Er 26 år gammel og bor på Vestlandet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå