Gå til innhold

noen som selv er adopterte her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er selv adoptert og lurte på om noen andre var i samme situasjon og hadde noen tanker nå som man selv skal bli mamma osv.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer er norsk adoptert. Han ønsket ikke å adoptere selv, så jeg er glad vi ikke kom i den situasjonen.

 

Utover det tror jeg det har gått opp for han at han nå får sin egen "biologiske lille familie". Søket/spørsmålene etter de biologiske foreldrene blir enda mindre. Det kommer nok flere reaksjoner når han blir far i februar:)

Skrevet

Jeg er adoptert :-) Du kan gjerne sende meg en personlig melding hvis du har lyst. Jeg er 2.gangs fødende og venter nr. 2 i desember. Er 26 år gammel og bor på Vestlandet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...