HeBergen Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Etter hvert som kiloene har kommet på, har beina blitt verre og verre...Til tider virkelig vondt i fotbladet. Er 33uker, jobber deltid hvor det blir en del ståing og gåing...Bruker støttestrømper og helsesandaler på jobb, men får slitne bein likevel... Noen som har gode tips om kjølende kremmer, fotbad el liknende??
Rakri Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 For min del var dette første symptomer på bekkenløsning, faktisk. Og da gjaldt det å ta det med ro + trene hos fysio. Uansett gjelder det vel å stå og gå mindre.... ikke så godt råd da. men er vel det eneste som virkelig hjelper. Ellers skal det jo være bra å ligge med beina høyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå