Gå til innhold

Såre og vonde bein - tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter hvert som kiloene har kommet på, har beina blitt verre og verre...Til tider virkelig vondt i fotbladet.

Er 33uker, jobber deltid hvor det blir en del ståing og gåing...Bruker støttestrømper og helsesandaler på jobb, men får slitne bein likevel...

Noen som har gode tips om kjølende kremmer, fotbad el liknende??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del var dette første symptomer på bekkenløsning, faktisk. Og da gjaldt det å ta det med ro + trene hos fysio.

Uansett gjelder det vel å stå og gå mindre.... ikke så godt råd da. men er vel det eneste som virkelig hjelper. Ellers skal det jo være bra å ligge med beina høyt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...