auro Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hei. På mandag ringte jeg på en jobb. Hadde fått høre av ei venninne som jobber der at de kanskje trenger folk der fremover. Ser du om jeg kommer til å få jobb der? Jeg 200974. Og så må jeg bare si at det er litt moro her inne på spåsidene når det "ropes" på Aurora og Mathilde hele tida, det er nemlig det jentene mine heter. Flotte navn, he, he... Ser du forresten flere barn på meg?
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 morsomt det med navnene. Jeg tror du har god sjanse til å få jobben. Det jeg ser at jobben blir din. Mitt råd: vis din interesse for arbeidsgiver, min erfaring er at jeg ofte får de jobbene jeg ringer på eller leverer søknad personlig. Men du må gjøre det som passer for deg. Jeg ønsker deg lykke til.
auro Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Tusen takk. Dette er ikke en jobb som kommer til å bli utlyst, så jeg må bare være på hugget. Bor 180 mil unna, så personlig oppmøte er litt vanskelig. Men har ringt og sendt søknad/CV på mail. Fikk beskjed om at jeg bare måtte ringe igjen, og det skal jeg gjøre....
auro Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Ikke for å mase, men ser du flere barn?
Gjest Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 hei. da har du gjort akuratt det jeg mente, så lykke til, håper du får jobben. Jeg tror du kan få flere barn hvis du ønsker det. Akuratt nå har jeg ei lita ei på fanget som forstyrrer meg litt. Så jeg klarer ikke å se noe tydlig. Bare følelsen av at du kan få flere barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå