Cleary Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Gikk på trionetta før, så tok de jo disse ut av prod. fikk da noen som het loette. Disse fuker dårlig synest jeg. Finnes det fortsatt noen 3 fase p-piller
Cleary Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 dytter igjen................ingen som vet??
Cleary Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Prøver å dytte en siste gang i håp om at noen vet:-)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Trinordiol? De var de første jeg gikk på.
Cleary Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2007 De er desverre ute av produksjon, det var de jeg gikk på og var så fornøyd med. Viste alltid når mensen kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå