mummimammo gleder seg til jul Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 vi skal ha dåp og svigers driver og lurer på hvem vi skal ha til gudmor? hva i himmelens navn er gudmor?
Helnøtt med spire:) Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Den som bærer barnet fram til presten.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 må gudmor også være fadder da?
tvkrus Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 det trenger ikke det hvis en av dere forelder holder barnet er dere gudmor/far eller velge en av fadderene
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Man kan ha 6 faddere til barnet sitt, og dersom 1 av fadderene bærer barnet til dåpen er det gudmor/gudfar. Den som tar av lua luemor/ luefar. Hos oss gjorde vi det litt annerledes. Min far bar sønnen vår til dåpen og sambos far tok av lua hans. Han har 6 faddere og av dem, har vi foreldre valgt ei gudmor og en gudfar som han kaller gudmor og gudfar. Resten er tante og 2 onkler og ei venninne av meg som han også kaller tante.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå