Gå til innhold

min lille gogutt

Min *lille* prins*er stor*

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker at han blir større og større:)

i dag begynte han å holde seg i små tottisene :D

hane er snart 8 mnd ( født i uke 26+5)

flere som merker at disse små lærer noe nytt hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke moro når vi ser at det går fremover. Gutten min er straks 9 mnd ( født i uke 30+0) og de siste dagene har han begynt å dra seg fremover. Han har også blitt flink til å spise brød selv. Klemmer brødbiten "flat" og putter den inn i munn. Jeg er så stolt av han.

Ha en fin dag

Skrevet

Hei på dere!

lille guba ( 9 uker før termin april 2007)snart 6 måneder har begynt å snu seg på magen alene. gledde meg til ho begynne å spise brød ho er veldig glad i mat.

En fin dag , ønsker vi

Skrevet

Ja det er fantastisk gøy med alle de små fremskrittene..... jeg gleder meg stort over altsom plutselig funker, i forhold til hvor selvfølgelig jeg tok alt med forrige barnet.

Her på manfag var vi hos manuell terapeut, viste seg at småtten hadde kraftig KISS, etter mandag har jeg vært i ekstase, plutselig kan småtten ting han ikke har gjort siden fødsel, han kan legge hodet på siden og inntil brystet mitt, han kan snu hodet fra side til side, han har begynt å bruke hånden /armen som var på motsatt side av go'siden. Jeg gråt da han la hodet på brystet mitt, for jeg synes det var så fantastisk, vo mammaer er rare !!! = O )

Skrevet

Flink gutt du har :)

Amalie var aldri så tidlig ute, men begynte å åle seg framover på gulvet rett før 1 års dagen :)

Husker det var en stor dag når hun endelig klarte å snu seg fra rygg til mage.

Nå er hun snart to og har begynt å gå fort fort ;)

18,5 mnd når hun begynt å gå.

Skrevet

det er så morro å høre alle som gjør fremskritt:)

da vet man at lille gutten min også kommer dit en dag:)

han har bynt å legge seg over på siden, men ikke helt over på magen enda.

har rulle seg fra mage til rygg mange ganger, men det er nok for han hater å ligge på mage:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...