Gå til innhold

Regnes hikking som bevegelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare kjent hikking de siste dagene. Ingen antydning til spark og snuing tror jeg... Regnes dette likevel som at man har kjent bevegelse? Er i uke 35 nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er iallefall sikr livstegn da. Men rart at du ikke har kjent noe bevegelse....

Skrevet

hm,var spennt på hva du fikk til svar her,men at du ikke her kjennt noe annet synes jeg også var litt rart.. jeg ville definitivt ringt og snakket med en jordmor!

Skrevet

har du prøvd å få kontakt med barnet på andre vis da ved å ligge på rygg å dulte... drikke kaldt? hadde villet ringt jeg åsså ja viss du ikke kjenner noe annet...

Skrevet

Jeg har fått beskjed av JM at hikking er et sunnhetstegn.... det betyr at babyen din gar faktisk ork til å gjøre noe utenom bare å leve...

Skrevet

Ikke bli redd, jeg hadde det som deg med min første. Utrolig lite sparking på slutten. Rett og slett fordi det var for liten plass..

De trodde gutten min var liten, men det viste seg at han veide en kg mer. Magen var liten og plassen trang.

Likevel ta kontakt om du er urolig. de møter deg med glede. de vil faktisk at mor skal kjenne godt etter de siste ukene. Det er derfor vi har sparketesten..

Bedre å gå en gang for mye til sjekk, enn en gang for lite.

Jeg var inne til sjekk 4-5 gange den sist mnd. Ble tatt i mot på en god måte hver gang. Og hver gang sa de -IKKE vær redd for å komme tilbake med "falsk alarm", vi stoler på din "magefølelse".

Skrevet

GucciBABY.. hva iallrdager mente du med innlegget ditt?? HALLO....

Skrevet

Ehhh... mener det jeg skriver vel... at hikking er et sunnhetstegn. Babyer som ikke har det bra i magen hikker altså ikke....

Skrevet

Hallo har selv bare kjent hikking siste tre dager, har ikke ringt eller noe, da jeg vet jo at han er i live.....hm litt ekkelt når det plutselig er blitt stille. er i uke 32.

Skrevet

i det sparkesjemaet så står det at hikking ikke regnes som bevegelse eller spark.. Men vett at det er bra for babyen å hikke for då øver den opp lungene sine.. jeg ville tatt en tlf til føde avd å spurt de viss det er kun hikking du har kjent de siste dagene..

Skrevet

Hmm, da har ik min baby d bra for jg har ik kjent noe hikking... Men var på ul i uke 32+0 og da hadde han "stor" mage og jm sa d var et trivselstegn, er nå 34+5...

Skrevet

Huff da.... mente ikke at baby ikke har det bra hvis du ikke føler hikking. Jeg mener bare at hikking er et bra tegn.

Beklager hvis noen opplevde unødvendig stress nå!!

Det virker for meg som om alt er normalt i et svangerskap så lenge baby har det bra... det betyr at selv om jeg opplever feks mye hikking betyr ikke det at alle skal føle det samme. Er en urolig bør en ringe føden for en UL!

Skrevet

Nei fikk jeg beskjed om på sykehuset,

Skrevet

hei...jeg hadde dt og men jeg fikk beskjed om hat hikking ikke teller som bevegelse du skal føle spark eller nå til slutte at ungen presser seg ut. Vis du ikke hat det er det nok lurt og snakke med ei jm eller legen. Jeg blir henvist til føden og fikk skjekket det med en gang.alt var greit. Men vis man bekymmra seg mye går det utover ungen og den blir rolig. Så bae prøv og slapp av litt drikk litt søt saft eller spis noe søt og legg deg hen og da merker du fort noe liv ;)

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...