Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nu ha æ huta mæ "dit",altså tlf..innser at jeg ikke kan gå slik lenger.er atter en gang liggende strak ut.

Har ringt jeg.men,det er noe som heter tlftime!! Hahaha.ring igjen senere.grhmph...

Å jeg skal da endelig gjøre det tenk så deh såh.

Å jepp,æ e krangelvorn.mohahaha =)

 

 

"direkte fra gokkolanje",attpåklatt den stae....

 

 

=o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho gjer seg ikke, dein dær stabeisa :o)

 

Da sei vi takk tell referat når du har snakka me dåkter`n!

 

 

åjada, vi passa på, så det nøtt ikke å lur seg uinna!

Skrevet

Å det var bra, håper du blir kvitt betennlsen no då!

 

- ikkje so dumt med mas i fra oss kanskje.... he-he-he

Skrevet

Flinke stabeisen som kom seg til legen !

Det er i hvertfall en begynnelse, så får du heller se fremover mot neste helg hvordan det går :o)

 

 

Go bedringsklæm fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...