Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 nu ha æ huta mæ "dit",altså tlf..innser at jeg ikke kan gå slik lenger.er atter en gang liggende strak ut. Har ringt jeg.men,det er noe som heter tlftime!! Hahaha.ring igjen senere.grhmph... Å jeg skal da endelig gjøre det tenk så deh såh. Å jepp,æ e krangelvorn.mohahaha =) "direkte fra gokkolanje",attpåklatt den stae.... =o)
Trollmora Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Ho gjer seg ikke, dein dær stabeisa ) Da sei vi takk tell referat når du har snakka me dåkter`n! åjada, vi passa på, så det nøtt ikke å lur seg uinna!
Natteravnen* Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Å det var bra, håper du blir kvitt betennlsen no då! - ikkje so dumt med mas i fra oss kanskje.... he-he-he
Trollmora Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Flinke stabeisen som kom seg til legen ! Det er i hvertfall en begynnelse, så får du heller se fremover mot neste helg hvordan det går ) Go bedringsklæm fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå