Gå til innhold

Dere som temper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør tempen et ganske merkbart hopp etter el? Eller går den sakte med sikkert oppover?

I mangel på el-tester skal jeg tempe i noen dager også se tenkte jeg. Pleier ikke tempe fast til vanlig, men vet at før el ligger tempen så vidt i overkant av 36 grader og rett før ikm pleier den å ligge opp mot 37 grader. Men har jo aldri tempet slik at jeg faktisk har sett om den gjør et hopp eller ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer hos meg. Noen ganger gjør den det svære hoppet, andre ganger går det bare sagte men sikker opp. Se på alle FF cahrtene som ligger på siden nå

Skrevet

Hehe...da får jeg bare tvinge mannen min til sex hver dag til tempen er oppe i 37 grader :) Haha

Skrevet

hih, dersom ikke det går så holder det med annen hver dag også:)

Skrevet

Får se hvordan tempen arter seg disse dagene da :) Han tar vel ikke skade av litt kos :) Tøff kjærlighet!!! Haha

Skrevet

Det varierer hos meg også, men den pleier å stige minst 0,2 grader. Så får jeg ofte en tempdipp den dagen jeg har EL, da synker tempen med 0,1-0,2 grader.

Håper det klaffer for dere denne pp, masse lykke til!:)

Skrevet

Jeg ligger på ca 36,7 før el og ca 36,9 etter el. Får en skikkelig dipp (ned til 36,4), dagen før el.

Lykke til!

Skrevet

du må jo ha tempmåler med to desimaler...

Skrevet

Ja, jeg burde egentlig det, men grafen blir overraskende tydelig ser du.... Dessuten bruker jeg EL-tester og resultatet samsvarer med grafen så jeg bekymrer meg ikke for det!

Skrevet

Jeje...tempen min er i alle fall på vei opp :) Kanskje jeg hadde el i går da?? Hehe... Hadde i alle fall masse el-smerter i går. Har jo bare tempet de to siste dagene i mangel på el-tester, men den gikk fra 36.38 igår til 36.49 idag. Pleier vanligvis ligge på rundt 36.1/36.2 før el. Så da blir det spennende å se i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...