Gå til innhold

filmen "ondskapens hotell"....


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva handler den om ?

har sett snakk om den mange ganger og hørt om den og alle sier den er så jævlig ovs..

men jeg har ikke sett den..

 

husker en gang for leeeeege siden,tror den gikk på tv,pappa så den tror jeg....så var den noen tvillinger ??

eneste jeg kan forbinde med den filmen..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er basert på boken "The Shining" av Stephen King og er en klassiker...

 

Handler om en liten familie som skal passe på et hotell over vinteren, og så viser det seg at det fins "krefter" på hotellet. Meget bra film.

Skrevet

klassiker!!!

det er en av de beste old school skrekkfilmene... johnnys back!!!!

"come play with us"er det de tvillingene sier... fy faen for en creepy film...

Skrevet

jaaaaa det er det...stemmer det..

men hva er det som har skjedd på hotellet egentlig ?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...