Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 hva handler den om ? har sett snakk om den mange ganger og hørt om den og alle sier den er så jævlig ovs.. men jeg har ikke sett den.. husker en gang for leeeeege siden,tror den gikk på tv,pappa så den tror jeg....så var den noen tvillinger ?? eneste jeg kan forbinde med den filmen..
ana baroma Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 http://www.filmlisten.no/cgi-bin/visfilm.cgi?id=1085 her står det litt om den:)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Er basert på boken "The Shining" av Stephen King og er en klassiker... Handler om en liten familie som skal passe på et hotell over vinteren, og så viser det seg at det fins "krefter" på hotellet. Meget bra film.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 klassiker!!! det er en av de beste old school skrekkfilmene... johnnys back!!!! "come play with us"er det de tvillingene sier... fy faen for en creepy film...
Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 jaaaaa det er det...stemmer det.. men hva er det som har skjedd på hotellet egentlig ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå