ambumamma Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 jeg hadde en sa i uke seks. ble gravid igjen på 1 el. altså 14 dager etter sa. mistet den i en ma i uke 14 den 1 juli. etter fem uker fikk jeg tilbke mens, og to uker etter hadde jeg el. og da ble jeg jaggu gravid igjen. så nå er jeg 7+4. vært på ul idag og sett et lite bankende hjerte. fortsatt kan jo mye skje, men jeg håper jo bare på det beste :-) vil bare si til dere at jeg vet hvor sinnsykt tøft det er og miste og det er mange bekymringer for en ny graviditet, men ikke gi opp. det er håp:-) ønsker dere alle masse lykke til og håper det snart klaffer for dere alle
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 hei tusen takk for oppmuntrende oprd.. jeg mistet i helgen som var, men blødningene har sluttet alt så vi har begynt med annenhver dag metoden håper den sitter fort igjen som den gjorde på deg og masse lykke til med graviditeten din
stratosen_er mamma_ Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 så kjekt å høre fra deg allegodetingER3....jeg blir bare mest stressa av å ikke bli gravid igjen snart..hehe mista i ma i uke 14 i jan og i en SA i uke 6 i mai,..og har enda ikke klart å få en ny spire... tar akupunktur nå og håper at det skal hjelpe og prøver så godt jeg kan å stresse ned!!! lykke til videre !! ønsker deg alt godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå