Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg fikk min i dag... men tror ikke jeg helt får det til. Jeg tok først på mitt eget hjerte og det viste da 136??? også fant jeg et i magen, men det var alt fra 70-178. Og apparatet spraker veldig! Hva gjør jeg galt?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Da vi prøvde de første gangene ble det slik du beskriver. Men etter hvert går det bedre. Hvor langt er du? Jeg er litt over 18 uker og setter den midt mellom navlen og symfysen. Du må bevege den gangske seint for å kunne høre lyden. Sprakingen kan komme av at volumet er litt høyt, eller at du ikke presser den ordentlig mot magen. Skru ned volumet (press på den venstre av de to knappene, så går volumet ned) og legg den "bestemt" mot magen, så skal du se det går fint. Ikke beveg den mye, bare veldig veldig lite og vær tålmodig, så vil du treffe. Når den viser feks 70, er det din puls den treffer. Den finnes over hele magen. =)
Tooblind Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Din egen puls skal vel ligger på rundt 70 - 80 og babyen sin puls ligger vel på alt fra 130 - 160. Pulsen på min i uke 13 var 165, nå er jeg i uke og pulsen har sunket til 135 - 140. Om pulsen din slår inn sammen med babyen sin, så vil jo den variere mye. Min også spraker en del innimellom, men det er visst det er bevegelser inni der, og sikkert tarmer og slikt som kommer inn og tenker jeg. Jeg måtte lete en stund første gangen før jeg fant babyen sin puls. hvor langt er du på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå