JPG2011 Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 20 uker på vei. Fikk sånn magesmerter i går. Vondt hele tiden, med tak. Ringte føden og de ville undersøke meg. Kom dit, lege og jordmor spurte om en del ting, så sier legen at om fødselen er igang så kan vi ikke gjøre noe for å redde barnet. Jeg vet jo det, men ble så redd når han sa det. Sjekket livmorhals, fin lengde, og barnet var i live. Fant ingen grunn. Dro hjem med sm ut uka, og beskjed om å ta det med ro. I dag er det bedre, men jeg kjenner på det at jeg er skikkelig redd. Jeg vil ikke miste den lille i magen. :-(
Impulsiw Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Stakkars deg. Må ha vært en forferdelig opplevelse. Ikke noe er jo værre enn å gå å vente på å miste. Håper du klarerå ta det med ro. Ligge og slappe av osv. Det hjelper sies det... lykke til )
*3 gutter i hus* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 hei Aminah. Jeg hadde store smerter i magen på søndagsnatt og mandags morgen...gikk til legen på kvelden da smertene var blitt verre (de på sjukehuset mente at det var godt nok med legevakt ..???...) Tok da en urinprøve som viste at jeg hadde UVI (urinveisinfeksjon) Ingen andre tegn på det enn vont i nedre del av magen..kansje du har dette????
*3 gutter i hus* Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 jeg er forresten i min 24 uke....
JPG2011 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Hei. De sjekket for UVI, men det var det ikke. Så jeg får bare holde meg i ro. Sovet lenge idag, og ligget på sofaen hele dagen, bedre i magen.
*3 gutter i hus* Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Hei igjen :-) Så bra at du er bedre!!! Jeg føler meg også bedre,men fortsatt øm etter store smerter i går :-( Vansklig å holde senga syns jeg.....Blir SÅ kjedelig i lengden.... Lykke til viidere ivertfall! Går nok bra skal du se :-)
maviku Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Heisann=) Jeg ble innlagt på sykehus i går med sterke magesmerter, de trodde fødselen var i gang(er i 23. uke).. Blei undersøkt både innvendig og utvendig, men dei fant ingenting.. Blei da innlagt til observasjon for natta da dei begynte og lure på om det kansje var blindtarmen!! Det heile endte faktisk opp med at eg fikk ei natt på sykehuset med omgangssyka.. ( piiinliiig).. Men fy søren da, har aldri hatt så sterke smerter i magen før eg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå