H&M pluss tre små Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde IKM på søndag, men har ikke sett snurten av TR. Tok en test i går, men den var selvfølgelig negativ. Har lest at det er flere som "sliter" med det samme?? Er det noe nytt med dere?? Noen som har testet positivt eller venter dere fortsatt?? Blir gal av å vente:)
babygullz <3 vilde Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 for å få et helt"sikkert" resultat som du kan stole på, sies det at man skal vente med testen til ca. 1 uke etter IKM. Jeg hadde IKM på mandag, men har ikke fått den enda, men, har fått negativt resultat på gravitesten, og ser vel at tanta kommer rundt hjørnet når som helst. Er vandt med at hun lurer meg et par dager, bare så jeg kan få brukt litt mer penger på gravitester, og få litt mer falske forhåpninger... er så drittlei nå. Men, håper du er gravid da. test igjen om et pa dager:)
bittelill Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Dersom du går over tiden og får negative tester kan det selvfølgelig bety at du produserer hcg sakte slik at det tar tid før testen blir positiv, men det er nok oftere bare syklusen din som tuller med hodet ditt. Jeg har selv erfart og sett flere her inne som plutselig får en periode på mange dager ekstra i forhold til det som er vanlig.. Så ikke bli for skuffa hvis tanta plutselig dukker opp. Men håper selvfølgelig at det er en liten spire på lur for deg Lykke til
H&M pluss tre små Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg regner selvfølgelig med at det er TR som lurer meg litt. Veldig dårlig gjort:) I hvertfall når jeg har alle symptomer (mensmurringer, oppblåst mage, vondt i bryst, halsbrann etc) på at TR er rett rundt hjørnet. Ja, ja jeg får bare ta en ny test på søndag, så får vi se. Man vet jo aldri, hehe Takk for svar.)
emporium Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 vet aldri egentlig når ikm er da jeg har sykluser som er helt på trynet men fikk tr i dag på dag 36 har hatt akkurat samme symptomer som deg, samt negativ test skikkelig argh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå