ambumamma Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 var på ul idag og der så vi en liten ting på 9 mm og et pitte lite hjerte som slo. har jo opplevd ma før så er ikke helt rolig men det var veldig godt og se at alt var bra så langt hvertfall. er 7+4 idag og skal tilbke når jeg er 12+0. håper at alt ser like bra ut da:-) jeg har hatt mye vondt i magen så det var godt og se at ikke det var noe farlig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå