Frustrert 5.gangs Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Det har jeg også lurt litt på. Var ikke så lett som jeg hadde trodd det her. Jeg putta den i oppvaskmaskin men den kom ut nesten like skitten. Måtte skure på den med en flaskebørste og zalo. Blir litt mye styr, men jeg koker dem ikke. Trengs vel ikke det?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Det er nettdelen du tenker på..... Jeg måtte kaste min etter å ha hatt banan i 2 ganger. Ser at de også selger dette nettet i store pakninger, så man må bytte ganske ofte. Man kjøper gjerne noen ekstra nett med seg. Men det blir dyrt da.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 jeg syneas også at nettdelen er vanskelig å vaske, har kokt de også jeg men det hjalp heller ikke mye. Noen som vet hva en stor pose med nettpose koster?
Mamsen til Silje Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Kjører de i oppvaskmaskinen men skyller de godt først. Nå har jeg stort sett bare prøvd å ha eple og pære i og det går greit å vaske bort. Fikk tips om å bruke tannbørste å vaske med. Hva for frukt har dere i? Trenger tips...:-)
Mamman til M&E Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Banan og mango er en stor hitt her men må innrømme at det blir nokså "grapsete" :-) Har hatt brød i også jeg, han liker å tygge/suge på det. Noen som vet hva det koster med ekstra nettposer?
Mamsen til Silje Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Takk for tips:-) Så de nettene på babyshop nylig,tror det var rundt 100kr for 4 nettposer.. Kan det stemme tro? Kjøpte en pakke med 4 nett og to holdere,kosta 169kr.
juddellihuddelli Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 der jeg kjøpte min kostet det 99kr for en stor pakke med ekstra nett.
Mamsen til Silje Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Oi,hvor var det? Kosta 99 for en enkel på babyshop... et sett. Har ikke sett de andre steder heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå