Gå til innhold

Der forsvant den drømmen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var man plutselig singel igjen. Livet føles helt tomt og meningsløst. Hva skal jeg gjøre nå? gjør bare så vondt....... Ikke bare mistet jeg min kjære, men også sjansen på å få en liten på mange mange år.

Han sa i går at han ikke ville ha barn før han var 35. sukk....

Men hvorfor må det gjøre så vondt........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, stor klem til deg.

Mulig du ikke vil svare på dette altså: men, gjorde dere det slutt pga uenighet om tidspunkt for baby? Siden du skrev hva han hadde sagt vedrørende nettopp dette så lurte jeg.

Hvor gammel er du da snuppa?

Skrevet

Neida, var helt andre grunner. som visstnok ikke har noe med meg å gjøre egentlig. Og tror han på det, men gjør så vondt likevel.... Men mens vi snakket om alt dette kom vi inn på familie, og jeg er familiemennesker og han karieremennesker. derfor sa han at han ville uansett ikke har barn før da, og han visst jeg ville det...så....

Er bare 21, så vet jeg har livet foran meg. men gjør ikke mindre vondt av den grunn...........

Skrevet

Ok...

Ja, jeg vet at det gjør vondt uansett.

Om det er en trøst så traff jeg min kjære like før jeg ble 22, og er overlykkelig over at jeg ikke er ilag med den personen jeg var sammen med før det. Vet jo at alt man sier bare er dumt når man prøver og trøste noen som har hatt et brudd. Men prøv å tenk fremover, tenk på at nå er alle muligheter åpne. Nå kan du gi deg selv tid til å treffe den ene rette, som kanskje til og med ønsker seg barn om få år :o)

Lykke til, jeg er sikker på at innen ett eller to år så er du en lykkelig samboer med din DRØMMEMANN !!!!!!!!!

kos og klem

Skrevet

Hei kjære deg. Det er så ufattelig vondt når sånn skjer. Jeg var kjæreste med en (og samboer på slutten) i over 4 år og så tok det slutt. Men selv om han i dag har barn med en annen dame (de har forresten akkurat gjort det slutt) så er jeg så sjeleglad for at vi ikke er sammen i dag.

Liten trøst, men DET GÅR OVER. Veit alle sier det, men det er så rart at det er sant og.

Lykke til:)

Skrevet

Så utrolig trist å høre!! Uansett hvor gammel / ung man er, er det forferdelig vondt når det skjer.. og har man et ønske om barn og familie, så er det like reellt når man er 21 som 31, mener jeg.. (selv om du ikke har dårlig tid rent biologisk, da..)

Men slutter meg til de andre her, at du får ta tida til hjelp, og så vil du nok finne en som gjør det lykkelig!!

o===Masse trøsteklemmer til deg!===o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...