Duracella Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg er bare nødt til å høre om noen har opplevd lignende... Jeg fjernet spiralen forrige uke, fordi vi ønsker oss et barn til. Legen måtte bruke ultralyd fordi den satt godt gjemt, og han kommenterte underveis at han kunne se at jeg hadde hatt eggløsning "for noen dager siden". Etterpå fikk jeg beskjed om å ikke ha sex på to dager pga infeksjonsfare. Ok. Jeg hadde spor av blod et par ganger etter dette, noe som er normalt. Svært lite blod, altså. Tredje dagen hadde vi sex, regnet med at det var "trygt" fordi det var mange dager siden eggløsning og at spiralen nettopp var tatt ut. Dette var en skikkelig kjapp en, he he. Hvis jeg er gravid kan jeg vitse om at det tar bare tre minutter å lage et barn. : ) Dette er det eneste samleiet vi har hatt i denne perioden pga sykdom osv. Jeg vet ikke når jeg hadde menstruasjon sist, har alltid vært regelmessig og har ikke fulgt med, men det begynner å bli en stund siden.... Og har hatt menslignende følelse i magen flere ganger de siste dagene uten at det "bryter ut" ....... Slik var det når jeg ble gravid sist gang!!!!!!! ærlig talt, er det mulig? Når kan jeg sjekke?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 tror ikke du er gravid... egget lever bare i et døgn, og hadde du eggløsning tre dager før sex skal det jo teoretisk sett være "dødt".... men lykke til likevel :-)
Gemini7 Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Hvis det har gått flere dager siden eggløsningen så er det vel praktisk umulig. Sjansen er jo størst i tiden før eggl pga at sædcellene kan leve opp til en uke og vente på at EL skjer. Når du først har hatt EL har jeg lest at befruktning kan/må skje innen 24 timer etter dette, hvis ikke går egget 'til grunne'. men hvem vet- kanskje dere blir en medisink sensasjon:) Blir jo spennende å se:)
Duracella Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Å ja. Er ikke så inne i dette, jeg. Men da kan jeg nok glemme hele greia skjønner jeg. Kanskje jeg har innbildt svangerskap, he he.
miss_chica Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 det sies jo at sex kan utløse eggløsning også da, så det er jo mulig. da jeg ble gravid sist gang må jeg ha blitt gravid bare dager før mensen, siden samboeren var i millitæret den peridoden jeg hadde eggløsning. vi vet begge to veldig godt når han var hjemme hehe så det er jo faktisk en mulighet for deg også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå