Bea en av hver Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg målte hcg-verdiene da jeg var 7+0. Verdien var på 53250. Jeg har hatt bittelitt blod på papiret dette svangerskapet, derfor litt betryggende å ta hcg prøve. Noen fler som har opplevd å ha så høye verdier¨7 uker på vei, og bare hatt en i magen?? Begynner å lure på om det kan være to der inne. Er også forferdelig plaget med kvalme, og var ikke så plaget med første mann. Lurer fælt nå...
SexyLubben =D Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde et veldig høyt hcg-nivå (husker ikke tallene), og legene trodde kanskje jeg skulle ha tvillinger eller at jeg var mye lenger på vei enn det vi først trodde. Men på ultralyd ble begge disse "mulighetene" utelukket. Var svært kvalm i de første tre månedene, sengeliggende i to av dem! Er nå 26 uker på vei, men spyr ennå. Legene mener at kroppen min bare ikke tåler alle disse graviditesthormonene.. Så det kan hende at du slik som meg bare er uheldig med hormoner og kvalme... Håper dette hjelper deg litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå