litegryn Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Nå har jeg smuglest på disse sidene i et år!!! Har endelig tatt mot til meg og meldt meg inn. Fikk en liten jente 1 juni, koser oss masse. Skal ikke lenger bare "snylte"på dere, hihi..supertreg er jeg! Vil si tusen takk for alt jeg har lært, både da jeg gikk gravid og nå på småtroll. Er så kjekt å se at mange lurer på de samme tingene som meg...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 hei på deg! velkommen ) jeg har en gutt som er født 19 juli )
mamman te Vetle og Alma Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Hei du! Velkommen inn og gratulerer med snuppa!
Poteto Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 hei hei velkommen inn til oss er mye å læer her, det har eg og merket eg fikk ei jente 27 juli.. er her nesten hver dag
litegryn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Oj, så koselig å få svar så fort.Jeg har innedag,så kjeder meg litt. Den lille er på trilletur i byn med pappaen sin, så er alene hjemme i ensomheten.Men går fint da:) Har fyrt i peisen og slanger meg på sofaen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå