Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært i god form hele veien.. til nå.. hehe.. utenom bekkenløsning da men... nå har jeg 41 dager igjen.. og de 2 siste ukene har jeg blitt intenst kvalm... spyr hele veien.. urk,... må spise hele tiden og drikke mye. og blitt veldig trøtt.. jeg står opp, dusjer, kler på meg, spiser, og føler faktisk for og ligge meg ned igjen.. flere som har opplevd dette? energi.. det er bare ett håp i det fjerne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var utrolig kvalm for en måneds tid siden, det varte i 1 til 2 uker. minnet om den kvalmen jeg hadde i begynnelsen. vet ikke om det går an å få tilbake svangerskapskvalme i slutten av svangerskapet også?.. kanskje. Jeg har nå 14 dager igjen til termin, så det var jo s\ca på samme tiden som du da. men vet egentlig ikke. kanskje bare omgangssyke?. :)

Skrevet

Jeg har også hatt det slik, og fant ut at jeg måtte justere hele matinntaket mitt. Mange små,små,små måltider. Magesekken min har tydeligvis ikke plass til mye for tiden, og visse ting vil ikke holde seg nede! (som grøt og sjokoladepudding).

Skrevet

Jeg har det akkurat slik... veldig kvalm... hadde en periode da jeg kun var kvalm på kvelden, men nå er jeg stort sett trøtt og kvalm hele dagen. Jeg sover dårlig og går fremdeles på jobb. JM sier at grunnen til kvalme på kvelden er at jeg er utslitt... kvalmen på natta går mest på at en ikke skal ligge på ryggen (hicks syndrom??? ett eller annet). Babyen min godtar ikke at jeg sover på siden.... så nå vurdere jeg å sove sittende i stol :)

Skrevet

Jeg har vært kvalm hele svangerskapet,men er bedre nå enn tidligere da. Svangerskapskvalme kan godt dukke opp igjen sent i sv.skapet,selv om den har vært borte lenge.

Å ligge på rygg har ikke funket for meg siden kvalmen kom i uke 6,blir veldig lett dårlig da.

Det hjelper definitivt å ta det med ro,ikke stresse eller gjøre for mye(alt fra jobb,by-gåing,husarbeid etc etc)

Pass på at dere spiser regelmessig,sånn at blodsukkeret holder seg stabilt gjennom hele dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...