Frøya&Odin Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 ..så nå øker vi standaren fra 1 til 3 soverom, fra 60kvm til 90 kvm. Jippi. Og jeg er flink til å by, fikk leiligheten for 100 000 under takst i Oslo:-)
Crazy mama Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Gratulerer, så gøy da! Hvor i Oslo skal dere bo? Og er dere så heldige at dere får inn før jul? En føler virkelig at en har gjort et godt kjøp når en har fått presset ned prisen fra takst. Deilig med større plass!
Frøya&Odin Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Vi flytter fra Grùnerløkka til Bjerke. Nå skal jeg ringe de og presse de for 2 barnehageplasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå