Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 3 år er blitt en svært ivrig nusser, og har begynt å kysse både meg og pappaen på munnen. Dette var litt rart og uvant for pappaen i begynnelsen. Når han leveres i barnehagen vil han alltid ha nuss og kos før vi går. Han har også kysset bestemor på munnen.

Da min gode venninne så dette syntes hun det var ubehagelig, hun mener at kyss på munnen mellom foreldre og barn var unormalt, og burde være reservert kjærester. Og at vi burde tenke på hva folk i barnehagen tenkte om det. Jeg har ikke sett på dette som noe problem overhodet, hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa vår gir oss susser på munnen. Helt greit det vel, men det er hun som gir oss susser på munnen og ikke vi som gir henne det! Tror det er fordi hun ser oss voksne gi hverandre susser. Hun skal gjerne gi pappan sin en suss etter at han har fått en av meg. hi,hi.

De er søte disse små!!

Skrevet

datteren min på 2 år susser oss på munnen. ser ikke noe rart eller unormalt i det=)

Skrevet

Eg meiner det er heilt ok så lenge det er ungen som tar initiativ. Guten vår på 2 år gir som regel alle (mamma, pappa, besteforeldre, tanter, onklar, oldemødre) "full pakke" når han seier ha det til dei. Full pakke er klem, suss på munnen og nesekos. Så lenge han vil det, får han berre holde på :o)

Skrevet

Synes det er helt greit med nuss på munnen fra barna sine jeg. Ikke altid så deilig med snørr og gørr, men vil datteren min gi meg et nuss tåler jeg litt snørr også :-)

Skrevet

Vår gutt på 2 år susser også villig vekk og har ikke tenkt å si at sånt gjør man ikke. Kan kanskje til en viss grad skjønne at noen voksne synes det er litt rart, men har ikke tenkt å gjøre noe med det. Det er typisk deres problem. De gir seg med dette av seg selv etterhvert. Tror ikke det er vanlig at femtenåringer gir bestemor, pappa eller andre suss på munnen.

Skrevet

Vi susser, klapper, klemmer, gruppekos, gruppesuss (hihi), sier glad i deg ofte, elsker deg ofte....

Alle tre store og liten gjør dette hver dag.

Vi viser at vi er glad i hverande alle tre.

Skrevet

Han/ vi kysser ikke annen familie eller venner på munnen......

Skrevet

Gutten min på 2,5 år er også glad i nussing. Han gir kos på begge kinnene og nuss på munnen. For han er det helt naturlig. Han ser jo meg og mannen min kysse. Det er greit så lenge han er så liten, men prøver ikke å oppmuntre til nussing på munnen heller. Ser på ingen måte noe incestiøst ved det, men synes ikke at det er naturlig over en viss alder (vet ikke helt hva den alderen er enda :-) Han forstår nok etterhvert at nussing på munnen er noe kjærester gjør, men foreløpig tror han at alle nusser på munnen.

Det ble litt oppstandelse en gang vi hadde vært på besøk hos svigerforeldrene mine. Etter å ha fått nuss av svigermor insiterte han heftig på at jeg og svigermor også skulle nusse hverandre på munnen, Jeg kan si utrolig mye positivt om forholdet mitt til svigermor altså, men nuss på munnen...? NEI TAKK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...