Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

2 på jorden og 1 i himmelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa ble syk mandag kveld så vi var hjemme i går og er hjemme i dag. Jeg hadde litt feber i går men ikke dag. Snuppa er frisk og kan gå i barnehagen i morgen.

Men jeg er skikkelig jobb lei, har vært det i flere uker nå. Og har veldig vondt i høyre armen min, den er spesiellt vond når jeg strekker og bøyer den, noe jeg egentlg gjør hele tiden. Sitter på sentralbord med regnskapsoppgaver ved siden av. Nå er jeg i tvil om jeg skla bli hjemme resten av uka og la armen hvile litt og starte med friskt mot på mandag eller gå på jobb imorgen og bare la det gå som det går. Jobben vet at jeg har vondt men de gjør ikke noe med det, har vært snakk om bedriftshelestjenesten men de ringer ikke.....

Hva hadde dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok blitt hjemme, du vil jo ikke ødelegge armen for jobben sin skyld. Gå til legen din å få han til å se på armen

Skrevet

ta deg en tur til legen og få deg sykemeld til mandag :)

Skrevet

Var hos legen for en uke siden fikk bare beskjed om at jeg ikke måtte gjøre de bevegelsene som er vonde..... altså bøye og strekke armen.... men det gjør man jo hele tiden. Skal til kiropraktor i ettermiddag, for å se om han kan gjøre noe. Men vet jo ikke hva han sier før folket har gått hjem for dagen på jobben....

Tror jeg skal bli hjemme jeg altså.... blir litt irritert når de på jobben ikke gidder å gjøre noe som helst heller....

Skrevet

Bli hjemme, slapp av og kos deg og begynn uken me nytt mot på mandag! :)

Skrevet

Ring bedrifthelsetjenesten selv og be om rekvisisjon til fysioterapeut.

Å bare blir hjemme løser da ingenting.

Skrevet

Nope vet det, men jeg har tatt opp med jobben flere ganger ang bedrifthelestjenesten hvem som skal ringe osv, spurte om jeg skulle gjøre det selv... men fikk nei... Dersom jeg får rekvisisjon til fysioteratput vet jeg ikke når jeg skla få gått, for det er ingen som kan ta over sentralbordet når jeg er borte... eller de klarer seg nok, men de blir rimelig sure.....

Skrevet

Noen ganger kan det hjelpe å la kroppen hvile også.

Jeg jobber på kundesenter og mange av mine kolleger har hatt lignende plager, og da hjelper det å hvile, dersom smertene ikke har satt seg skikkelig da. :)

Håper kiropraktor kan hjelpe deg. evt kan du jo spørre han om han vil anbefale en hvileperiode.

Skrevet

Er du for syk til å jobbe blir du hjemme, er du frisk nok til å gå på jobb gjør du det og ringer bedriftshelsetjenesten selv. Det går jo ann å gjøre en insats selv for å bli frisk, som å ta en telefon selv.

At du er jobblei bør ikke ha noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...