Gå til innhold

Trodde jeg lakk fostervann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset i går og sjekket men det var ikke FV lekkkasje. Det var noe han kalte "vaginal svetting". Skikkelig sexy..not!! Var visst noe noen gravide kvinner fikk uten at det egentlig visste hva det var. Jaja...ingen fødsel foreløpig. Ellers skal man ta kontakt med lege UMIDDELBART hvis man lekker fostervann fikk jeg vite, pga infeksjonsfare og fare for tidlig fødsel. Pjokken var stor som i 36 uke selv om jeg i følge UL i uke 18 nå skal være i 34 uke. Han veide 2.8 kilo!! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at alt er bra.

Vi gravide er vel ikke alltid like sexy nei, men det er en overgang. :)

Skrevet

takk :o). godt å vite at alt er bra ja... greit når man bare "svetter" hehe.... hvor langt er du da?

Skrevet

Var også på sykehuset i går kveld, fordi jeg trodde jeg hadde lekket. Men hadde heldigvis ikke det, er jo bare 19+3 så det ville jo ha vært krise! Sist jeg var gravid gikk vannet i uke 34, så ble det fødsel!!!

De kalte det ikke for vaginal svetting, men sa at div sekret kan samle seg i skjeden, for så å komme ut i et "flush". Ulekkert, men heldigvis sto alt bra til =)

Skrevet

hehe... flush høres bedre ut da. Men han gynekologen kalte det faktisk for vaginal svette...lækkert! *ler*. Flott at alt stod bra til da. :o)

Skrevet

HAHAHAHAHA... nå ler jeg så jeg tisser meg ut snart... sorry ikke meningen å være slem alså=) hva var fmålet ditt? jeg er i uke 29+4 og har 32!!! Blir ei svær tulle detta visst...

Skrevet

Og hvordan kan man vite at det ikke er forstervann...? Har hatt et par episoder der det er kommet plutselig endel vann, går det virkelig an at det er noe som lekker??? Andre symptomer i tillegg da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...