nick_343384 Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Vurderer å kjøpe en voksipose (lang) da hun fortsatt sover i vognen sin ute i bhg. Vi har en Teutonia Mistral vogn. Hvilken type vil dere her ute anbefale? Er det i det hele tatt nødvendig med en voksipose til en 2 åring? Håper på en rekke råd og tips!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Min 2-åring har vokst ut av sin voksipose for lenge siden. Mot slutten ble ikke overkroppen dekket, men mulig det finnes lengre modeller enn den vi hadde. I vår bhg anbefalte de å ligge på lammeskinn og ha et stort ullpledd over, samt regntrekket som gjør selve vognen lun. Poser blir jo fort skitne da de sover i vinterdressene de leker ute med. Personalet foretrakk også at de kunne sove med skoene på. Mulig vår bhg bare var streng.
Tiriltutta Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Man skal da kunne bruke voksiposen temmelgi lenge. De har en bruksanvisningsvideo på www.voksi.com som viser hvordan den skal "pakkes sammen" til eldre barn. Syns forresten det høres rart ut at barna skal sove i parkdress og sko... Ville ikke falt meg inn å sove med det selv - noe så ukomfortabelt. Har selv jobbet i barnehage - småbarnsavd (1-3 år), og da sov de aller fleste i pose (med strømpebukse og genser el. lign.)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg har akkurat kjøpt ny pose til min sønn på 2 år. De også sover i Bhg. Denne skal holde fram til barnet er ca fem år. Kan jo også brukes som sovepose, hehe... Jeg kjøpte min på Barnas Hus (Tønsberg) hvor de har tilbud. Den kostet 1899,- mne var satt ned til 1499,- Den er fra Odenwälder...Men er anbefalt av flere;) Vi skal nok ha flere barn etterhvert, så får sikkert godt bruk for den;)
Smellt P. Tjukka Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Denne posen brukte jeg på datteren vår i fjor ! Fungerte supert !
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Voksiposen går fint til ganske store barn, min gutt på 2,5 og 98 cm ligger fint oppi der ennå. Spørsmålet er jo hvor lenge til barnet kommer til å sove på dagen, men det er jo vanskelig å vurdere...Går jo an å kjøpe en brukt kanskje? Men ville gått for Voksi, den er super. Ville ikke godtatt at barna må sove med vintedress på som i innlegget over, det er ikke vanlig at barnehager gjør det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå