Vesle mor Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Home and away, hva skjer der? Hvorfor i alle dager har de byttet ut hayley?? Kommer hun tilbake?
Sommer & sol:-) Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 hun var visst gravid i virkeligheten også,så da var det vel på tide å føde snart tenker jeg... lurte på akkurat det samme igår,skuffende at hun er borte...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Om hun kommer tilbake er uvisst for min del. Har hørt noen rykter at Hayley etterhvert slutter i serien. Men håper da ikke det, da vile jeg heller hatt hun Hayley som er der nå...
77modell Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Værste jeg vet når de bytter ut folk på den måten der!! Klarer liksom ikke å se at det er Hayley heller............Men men venner vel meg til det også
Honningmelon Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Huff, ja, det så jeg i går også. Ble skikkelig skuffa. Blir ikke det samme nå, for jeg likte Hayley veldig godt, og hun har jo vært med lenge.... suuuuuuuur!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Tvilsomt at hun kommer tilbake ja. Dattra hennes er 2 nå ( i rl) , og hun har ikke kommet tilbake i australia. Venner seg på person skiftninga etter hvert... )
summer85 Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 skiikkelig dumt det med hun nye, men skjønner jo hvorfor.. men klarer liksom ikke å "skjønne" at det er hayley.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå