EnJente_m_EnJente Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Prøvde igår, og det var populært her ! Snuppa er 1 år
Sommer & sol:-) Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 ja,begynte når han ble 1 år.nå er han 13,5 mnd. får om kvelden,syns det er kjempegodt..nam,nam sier han..
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Han begynte med den når han var 6 mnd. Veldig populær her hos lilligull.. Han er nå 19 mnd..
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Ja, begynte å gi eldstemann i ettårsalderen. Fremdeles populært og han er snart 3 =)
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 ja. begge våre får fluor. de har fått det siden vi begynte å pusse tenna rundt 6-8 mnd.
Mille** Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Jepp, her har jentene hver sin boks med fluor. Snupp syns det er nydelig godt! )
Audacious Angel Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Fluor med banansmak! Herlig! Snuppa kaller det for "munnen" så etter tannpussen om kvelden skal hun ha "munnen"! Hun begynte når hun var ca. ett år.
trompetisten Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Ja. Begynte for bare et par uker siden, er litt treig i avtrekkeren. Er 22 måneder.
Giftmamma med2jenter Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 jepp, snuppa elsker det:)
summer85 Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 ja gutten min elsker det,, han kaller det flu-litt... hehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå