Gå til innhold

Gir dere barna deres fluor ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde igår, og det var populært her ! Snuppa er 1 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,begynte når han ble 1 år.nå er han 13,5 mnd.

får om kvelden,syns det er kjempegodt..nam,nam sier han..

Skrevet

Han begynte med den når han var 6 mnd. Veldig populær her hos lilligull.. Han er nå 19 mnd..

 

Skrevet

Ja, begynte å gi eldstemann i ettårsalderen. Fremdeles populært og han er snart 3 =)

Skrevet

ja. begge våre får fluor. de har fått det siden vi begynte å pusse tenna rundt 6-8 mnd.

Skrevet

Jepp, her har jentene hver sin boks med fluor. Snupp syns det er nydelig godt! :o)

Skrevet

Fluor med banansmak! Herlig! Snuppa kaller det for "munnen" så etter tannpussen om kvelden skal hun ha "munnen"! Hun begynte når hun var ca. ett år.

Skrevet

Ja.

Begynte for bare et par uker siden, er litt treig i avtrekkeren.

Er 22 måneder.

Skrevet

jepp, snuppa elsker det:)

Skrevet

ja gutten min elsker det,,

han kaller det flu-litt... hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...