Gå til innhold

Planer for dagen da damer? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg litt på jobb nå.. Driver med noe som ikke akkurat er favoritt oppdraget her..

Så hvilke planer har dere for dagen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o)

Jeg er gressenke fram til fredag, så når jeg kommer meg fra jobben, skal jeg først shoppe masse god mat og litt digg, så skal jeg hente gutta i barnehagen, lage mat (tror det kanskje blir grillpølser i stekepanne... m lompe, så enkelt som mulig!), etter bading, barne-tv og kveldskos er det rett i seng med barna og PANG foran tv for å se jordmødrene!! Og skal koooose meg med digg og brus!

Skrevet

Er hjemme med barn som kastet opp i senga vår i natt>.

Skrevet

Jeg skal hjem og legge meg på sofaen, og der skal jeg bli til jeg skal legge meg i sengen!!hehe:)

Er litt trøtt i dag!:(

Skrevet

Jeg har blitt så innmari forkjøla, men er på bedringens vei nå.. Passer dårlig, for jeg leser til to eksamener som jeg skal ha om 2 uker... Litt panikk!

Så mine planer: kaffi + paracet, ullpledd og lenestol, og lese øyemedisin så lenge jeg orker;) Og klokka åtte er det jordmødrene, naturligvis:)

Skrevet

Lage carbonara til middag og hjelpe foreldrene min å motere kjøkken,-)

Skrevet

Og se jordmødrene selvfølgelig!!

Skrevet

Innom jobb med ny sykmelding, og så hjem igjen og forberede middag til sulten kjæreste som kommer hjem fra jobb. Tror jammen jeg må bake den karamellkaken som var på en tråd her i formiddag. Kose oss med den til jordmødrene!

Skrevet

rydde i klesskapet til sambo:)

og så er det fotball på tv i hele kveld:)hehe...

med et jordmødrene avbrudd, og idol da fotballen er over:)

Skrevet

Jeg for min del skal være på jobb til ca kvart over 6 i kveld.. Så skal jeg ha en demo etterpå.. Også hjem til sambo, hund og senga mi... :) Men skulle gjerne sett jeg kunne dra rett hjem om en halvtime istede... Men men... Er litt sliten om dagen...

Får håpe jeg får en god demo da, og tjener en del på den.. =)

Skrevet

Jeg skal være kulturell og gå og se høstutstillinga etter jobb:)

Har hørt rykter om at det er en video der av ei dame som ammer ei jente på 15 år... uææææ tror jeg dropper å se den... Får vel mareritt. Drømmer nok rare drømmer for tida som det er:)

Skrevet

Ammer ei på 15 år?????!!!!!! Æsja.. Da går det over i å være perverst spør du meg... Huff....

Skrevet

Jeg har store planer om å forføre samboeren min:)

Skrevet

Heldiggrisen. ;)

Kunne jeg tenkt meg også.. :) Ikke din altså.. Men min.. Hehe.. men istede så sitter jeg fortsatt å sliter på jobb....... :-/

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg alene hjemme, sambo dro på jobb kl 15 og blir borte til kl 22.30.

Så i dag skal jeg bake sjokoladekake (Verdens beste sjokoladekake - fant oppskrift inne på kokebok-forumet) *nam-nam*, male 2.strøk på gyngestolen som skal stå på barnerommet, Og klokka 19.55 skal jeg slenge meg i sofa'n med sjoko-kake og så klart se "Jordmødrene" =D.

Etter det skal jeg se "Ghostwhisperer" på TVN, så skal jeg lage noe mat til sambo kommer hjem!=)

Ikke de helt store planene altså!=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...