en-to-tre Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Dere må hjelpe meg å velge!! Kan dere skrive for og imot på begge vognene!
en-to-tre Skrevet 28. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2007 Er det ingen som har noe verken positivt eller negativt å si om disse???
Truseprinsesse Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 jeg har samme problemstilling. vil ha en av de. tror jeg har bestemt meg for bugaboo nå. lenge til jeg må ta valget da siden jeg ikke er gravid, men syns det er fint å sjekke ut ting tidlig. min grunn til å velge bugaboo er at den er finere enn tfk(tfk har så masse dilldall på kalesj og sånt), baggene er så og si like store, de er omtrent like lette å manøvere, bugaboo kan ha barnet mot deg i sportsdelen eller fra deg om du vil, tfk har bare fra deg, du kan nå bytte de små hjulene til litt større så er bugaboo like god på vinterstid også. vet ikke om dette ble noe lettere.
BEA-77 Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Vi vurderte også disse to og endte med TFK Joggster Twist. Grunnen til det var at pappan elsket TFK og likte IKKE Bugabooen og når de ansatte på utstyrsbutikken var helt enig med pappan, så ble det slik. De på butikken mente at Buggabooen ikke egnet seg til bruk nord for Sinsenkrysset (brukte akkurat de ordene) og at TFK var å foretrekke på alle vesentlige områder. (de forhandlet begge deler) Dette var jo ikke til noe hjelp sånn egentlig for deg da, men slik ble vårt valg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå