Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg har den, og har veldig lyst til å se den. Men *rødmer, jeg er så utrolig mørkeredd! Jeg så mørkeredd at jeg kan få det for meg at noen kommer bak meg i trappa osv osv... Så da er spørsmålet da, er den skikkelig ekkel?
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 du er akkurat like mørkeredd som meg du. har såååå lyst å se den filmen men jeg tør ikke.
Minesmå:)+en til! Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg var alene og så den. IKKE så skummel så jeg hadde trodd! Du kan jo bare skru av hvis det blir for ekkelt!
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 *ler* Kanskje vi skulle ha sett den sammen da? Jeg har et skikkelig bra sorroundanlegg her.. så da blir vi enda reddere:D Nei seriøst, det er jo flaut.. nå er jeg snart 30 år og tør ikke se på film!
*Mi tesorito* Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Du kan nok si at den er litt ekkel ja... På den annen side så lever jeg fortsatt;)
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Jeg og er veldig mørkeredd, men elsker å se skrekk filmer. En veldig dårlig kombinasjon!! Har lyst å se den filmen også, men har ikke fått noen til å se den med meg enda. Men du kan jo gå inn på filmweb, og se på traileren der. Så da får jo du en formening om hvordan den er..=o)
Learning to fly Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Såg den usensurert i usa, da syns jeg den var dødsskummel og faktisk trillet tårene i redsel... Så kjøpte jeg den her hjemme, og da syns jeg ikke den var skummel i det hele tatt...
Gjest Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 heheheh ja jeg ser den vertfall ikke alene..hahha da hadde jeg dødd tror jeg.. ja jeg kommer til å være mørkeredd til den dagen jeg dør. det er jeg sikker på ..
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 26. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2007 Ja det er det jeg har gjort.. sett traileren.. og kan vel ikke akkurat si at det er noe for meg. Men i likhet med deg så syns jeg det samtidig er såååå spennende.. Problemet er bare at jeg ikke sover noe særlig godt i ettertid;-) Jeg spolte litt uti filmen.. og da kom jeg rett på en scene hvor hun var i en låve.. og plutselig kom det 6 demonnavn da.. de som liksom er i henne, og ble jo ikke skremt av det. Huff så patetisk jeg er!
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Har du sett filmen Ubesvart anrop? Jeg har bare sett traileren på den, men kan drømme om den, og være redd om kvelden bare med tanke på den.. Så patetisk er jeg..=o) Men som sagt liker å se slike filmer, så kommer nok til å se The exorcism of Emily Rose og.. Så du må gi tilbake melding når du har sett den.. Og du kan jo se den på dag tid, med lyden skrudd gått ned, da vil den ikke være så ekkel..=o)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 dere snakker om å være patetiske ?? hallo?? jeg har ikke sett exorsisten enda jeg.. pga av at min far sa han ble så redd at han nesten gråt og fortalte om mennesker som kasta opp på kinoen.. hm.. en film jeg kanskje klarer meg uten ? haha
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 jeg så den på kino og var livredd, holdt hardt i mannen min, hehe! hadde ALDRI sett den alene nei! men så er jeg veldig mørkredd og pysete og da
Mille** Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 Jeg har sett den, mannen min har kjøpt den filmen faktisk. Skummelt! Skummelt! Skummelt!
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 Jeg har sett Exorsisten.. Og den er veldig ekkel..
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 26. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 26. september 2007 Tenker jeg dropper det jeg.... tar det en dag jeg er i et usedvanlig godt humør, og mannen min må nok ha fri noen dager:D Får se den en fredag.. hehehe..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 26. september 2007 #16 Skrevet 26. september 2007 Jeg har sett den og ja, den er ganske ekkel. Det er jo en sann historie og det er liksom det som gjør det så ekkelt å ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå