suseduse Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 er det noen som veit om et nettsted der de selger nøytrale farger på mei tai? syns veldig mange er et fargesirkus..
snartmammapåny Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Har du sett på ebay? Og så har vel babyhawk (eller hvordan det staves) en del anonyme tror jeg. Alternativt så tror jeg det finnes de som syr på bestilling. Så sjekk ut inne på tettinntil.com
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Har du sjekket babyhawk.com - de har tusen forskjellige varianter. Veldig gunstig å bestille fra der nå pga lav dollarkurs - min kostet 580 inkl frakt - nå er kursen enda lavere enn da jeg bestilte.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Kan du ikke lage selv da? jeg har snydd til snuppa, kjempe enkelt! da får du den i akkurat den fargen og str du vil ha.
petiteM's Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Foreslår sweetlittlemonkey.com. Jeg er kjempe-fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå