klumpen og gullet Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Noen som har gode erfaringer med akupunktur mot svangerskapsrelaterte ryggsmerter/begynnende bekkenløsning? Og hvordan er det med massasje egentlig? Kan man gå å bli massert? Er i uke 21.
amy_de Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg går til fysioterapaut og får massasje på lår, hofte og rygg mot ryggsmerter (ikke bekkenløsning) Fungerer fint på meg!
Emo girl Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 jeg gikk til akupunktur mot kvalmen og det virket kjempebra for meg. ble kvitt den etter bare 3 behandlinger. så jeg kan anbefale akupunktur som behandlingsmetode.
carina og *jentegullet* Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 jeg skal begynne på behandling i dag, med akupunktur.så jeg kan skrive her litt senere...er veldig spent..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Har kjempe gode erfaringer med akupunktur. I to svangerskap tror jeg dette har vært med på å holde det i sjakk, denne gangen er det veldig vikrsomt mot smertene :-)
mlkt Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 vil anbefale akupunktur. jeg har nettop beg med dette og går til fysio og. men gå til en akupunktør som har peiling på hva de driver med. de som er registrert under akupunktørforeningen er utdannet, andre kan jo og være men der er man sikker. lykke til:)
mlkt Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 glemte å skrive at jeg har gått for bekkenløsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå