Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 i følge bim skal jeg på første ul når jeg er 20 uker på vei er ikke dette litt seint da? I tillegg så er jeg ikke helt sikker på når jeg hadde sist men sa til legen at det var 1 juni, men trur egentlig at det var mye tidligere, kanskje 1-2 uker før det, sa jo til legen at jeg ikke var helt sikker, synes kanskje at jeg burde fått ul litt tidligere da, hvis det stemmer at jeg hadde mens mye tidligere enn jeg sa, så kanskje jeg er 21-22 uker på vei på ul da. hmm, men synes uansett det var seint med første ul i uke 20 å da, hvis det stemmer
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 ul i uke 20 går helt fint det:)
Galskapens overhode Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Ring stedet du skal ha ordinær UL og forklar deg slik du gjør her. Kan hende du får UL når du er 18 uker p vei da. Jeg skal til UL på fredag, og da er jeg 19+5.. Hadde oprinnelig time 2. oktober, (20+2), men den ringte jeg opp og fikk endret på.
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 ja det kan jeg jo gjøre=) takk for svar=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå