Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Dei fleste 'rei fålgji ei bjellekjyr Hvis are gå fysst, bi're mindre styr. Då slepp du tenkji og passe på, bjella fortel kor du no må gå. So kan du rangle med der dei are gå te, og la 'ræ skje. Går det gale æ'ræ ingen som ser på deg. Ha'ru lagt merkji te kor storfisken står? Ell fålgji 'ru ette der som bjellekjyre går? Det æ 'kji so lett å gjera eit valg når alt æ på salg.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Den grå vegen e lettast å sjå Den grå vegen skaru la rei are gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå