vekten:) Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 I natt var jeg våken i et par timer pga vonde nedpress. Kjentes ut som babyen prøvde å stange seg ut. Det er fortsatt en uke til termin.Men er det noen som vet hva det kunne vært?
Mamma TB Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 kanskje kynnere med itt mer styrke og du modnes mer?!et tegn på at det nermer seg?!
sivilivikivi Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Vet du om hodet har festet seg?Har sterke nedpresser jeg og. Det føles ut som om det er en melon som skal ut, men det er bare hodet som flytter seg lenger ned i bekkenet!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Det er nok babyen hode/kropp som presser på nerver du har i underlivet/bekkenet. Det er forklaringen jeg fikk av jordmor...babyen som begynner å legge seg lenger ned...
petrus Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde det også slik en time en natt her... kjentes ut som om at hodet var på vei ut, for så at jeg var smertefri, før det begynte på igjen.. slik holdt det på 1 t ca.. Å så var det over og jeg kunne sove søtt igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå