BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hei, Bare lurte på litt vedr dette...har ikke prøvd så lenge etter MA'n min - men første gang ble jeg gravid med en gang. Tenker nå kanskje litt mer på det nå men... Så da lurte jeg på om noen kan gi meg noen tips - når bør man evt tenke på utredning? Hva skjer egentlig? Klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Utredning kan man tenke på når man har prøvd 1 år, elelr ett halvår for de som er rundt 35 eller eldre. Dersom man har mistet 3 ganger kan man også får utredning for dette også. det som skjer i første omgang er blodprøver. man vil finne ut om personen har eggløsning, nok progeseron, god nok eggkvalitet osv..... man tar innvendig UL for å se at alt ser greit ut. Mannen tar sædprøve. dette er vel det første som skjer. Dersom noe viser seg å være galt så er det videre med andre undersøkelser
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Takk for svaret ditt - er nok litt tidlig ute..4 pp nå.. Men da vet jeg i såfall litt mer
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 hehe, det går nok bra skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå