Storebror & Lillesøster Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hvor lang tid tok det før den kom? Jeg sendte brev i forgårs og lurer på når jeg kan vente den...
It's all about me Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Tok bare noen dager hos meg. Men så skrev jeg på at det hastet siden jeg trengte den til en samtale på sykehuset )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg sendte en mail i begynnelsen av juni og har enda ikke hørt noe eller fått noe.. Så lurer på om jeg må purre litt ja
Storebror & Lillesøster Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 ok,jeg ville bare ha den for moro skyld,så ser jeg i ettertid at det er mye jeg ikke husker,mannen min var verre enn meg da han husket ikke om det var epidural eller om det var drypp jeg fikk,lite skuffa,han fortalte meg at jeg fikk ei nål i ryggen eller var det kanskje i hånda,ja det var nok drypp jeg fikk...
Storebror & Lillesøster Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2007 Oi det var lenge ja,tror du får ta en telefon til dem.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Kanskje det ikke holder å sende en mail,jeg ringte og da sa de at jeg måtte sende et brev med underskrift.De må ha det skriftelig. Det tok bare noen dager før jeg fikk den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå