Gå til innhold

Jippi er sannsynligvis gravid =) men er så bekymret =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min 2 gang jeg er gravid,mistet første gangen. er så redd for at det skal skje noe galt denne gangen.

Sender masse baystøv til alle dere =)

stooor klem fra bekymret jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer her også jeg. jeg forstår bekymringene dine så alfor godt, mistet 2 ganger selv. MEN, nå skal du høre. Veldig mange opplever å miste en gang, men mister aldri igjen.

Så det er ingenting som tyder på at det skal gå galt denne gangen. Prøv å nyt svangerskapet ditt du:)

Skrevet

ja skal prøve på det. Men begynner å tenke da vettu, hvorfor har ike jeg vondt i brystene osv da :S tenk hvis det er noe annent som gjør at testene viser posetive? :(

klem

Skrevet

Skjønner at du er veldig bekymret, men du kan ikke gå å tenke på om du mister igjen. (selv om det er vanskelig)

Dette her kommer helt sikkert til å gå bra. ta alle de forhåndsreglene du kan, og kos deg med graviditeten :)

Skrevet

Takk =) Lykke til du oxo!

Klem =)

Skrevet

Jeg har lest at svæært mange mister den første, men at så neste gang det klaffer, jobber ikke din kropp så mye mot inntrengeren (hehe) så derfor er det mye mindre sjanse nå for at det skal gå galt. Jeg mistet også min første men har altså seks stk nå:)

Lykke til:)

Skrevet

Gratulerer med graviditeten din:)

Forstår deg så godt, mistet selv tidligere i år og tenker en del på hvordan det skal bli neste gang jeg blir gravid. Men husk at sannsynligheten for at det skal gå galt igjen er veeeeeldig liten!!! Det sier hvertfall jeg til meg selv!!!

Kos deg masse med den lille spiren din:)

Skrevet

Takk for alle svar =)

føler meg liksom ikke veldig gravid er bare helt energiløs. Men kvalemn og ømmhet i brystene kommer vel etterhvert?

Ksla kose meg med graviditeten=)

Sender masse babystøv til dere alle =)Håper vi sees i 1 trim snart!

Klem

Skrevet

Hei og gratulere så utrolig mye :) Vil bare minne deg på at ikke alle får ømme bryster og blir kvalme... Ingen svangerskap er like heller!! Du får prøve å tenke på det, så får vi håpe du kan nyte ni mnd med voksende mage denne gangen! Lykke til :)

Skrevet

Så flott :) Skal krysse det jeg kan og håper virkelig denne spiren holder seg godt fast. Masse lykke til og gratulerer!!!!

Skrevet

Hei Dotten =)

takk håper alt er bra denne gangen =)

Stoor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...