Gå til innhold

Sunwing Resort Fañabé, Tenerife

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der og kan fortelle litt:)

Hvordan er stedet, hotellet?

Priser?

Hva vi kan finne på?

Tempraturer?

Vi reiser dit i slutten av oktober:) Og gleder oss så masse.

Reiser med en 2,5 åring og en 2,5 mnd.

Reiser sammen med et vennepar av oss som har en treåring med seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal dit i januar og jeg er like nysgjerrig som deg... :)

Hun dama jeg snakket med på ving, hadde bodd der og sa det var veldig fint og barnevennlig, men vil gjerne høre mer om stedet...

Skrevet

Vi var der i januar 06. Da var det passe temp og litt skyer innimellom. Er nok litt varmere nå:-)

Hotellet er kjempefint. Veldig barnevennlig og fine bassenger. God frokost (vil anbefale å bestille det hvis dere ikke har gjort det).

Når det gjelder priser, så er det vel sånn ca som hjemme.

Selvet stedet er fint. Det er bare en liten bakke (ikke bratt) ned til strandpromenaden som er utrolig koselig å vandre langs. I den ene retn. kommer man til et lite koselig sted med div uterest og isbarer. Den andre veien kommer man inn til et litt større sted (husker ikke helt men er det ikke Las Amerikas?). Litt mer liv og røre der.

Maten er vel ikke all verden der nede (synes vi da) Det er mye pommes frites og junk food, men man har jo ferie :-)

Når dere skal hjem kan dere sjekke inne bagasjen på hotellet, men beholde evt vogner. De leveres i det dere går inn i flyet, utrolig deilig!!

Ha en god tur og kos dere!! :-)

Skrevet

Vi har lyst dit i vinter. Ikke bodd på dette hotellet, men vært 2 ganger på Tenerife før.

I forhold til feks Hellas er det realtivt dyrt. Spania er ikke så billig lenger, men det er et bra sted, fine strender og hyggelige folk.

Det kan blåse en del, og da er det ikke noe ok på stranda. men her er det jo knall bassengområde så da gjør jo ikke det noe;)

Skrevet

ELSKER Tenerife, Tenerife har alt ! Synes jeg ! Når det er sagt så har jeg ikke vært på dette hotellet, men spør et reisebyrå, de vet nok.

Dere MÅ reise til Portp de La Cruz, det er den største byen på nordsiden om jeg ikke tar feil. Tar en time med buss, ikke dyrt heller ! SUPERT DER !

Skrevet

har vert i fanabe men ikke bodd der. det var et nydelig plass. om jeg skal til tenerife igjenn skal jeg dit. prisene er vel sånn midt på treet. det er jo et nyere støk. gled dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...